неделя, 10 август 2014 г.

Руснак обикаля България на колело, вдъхновен от Приморско (СНИМКИ)

36-годишният банков служител Николай Еринский остави подредения си офис в Москва, за да се отдаде на авантюристично пътешествие в България, за което е получил вдъхновение от престоя си в Приморско, пише "Флагман".
След като дошъл на почивка в морския град, Николай поискал да разбере още за природата и хората в България. За да натрупа впечатления, пропътувал 1800 км. на велосипед, въоръжен единствено с палатка и карта на страната.

"На 9 май пристигнах в Приморско, за четвърти път съм в България, но досега съм бил само на екскурзия с автобус, не съм оставал за дълго тук. Срещнах невероятни хора и реших да остана за повече време”, разказва Николай. Той получил от Здравко Василев, който стана известен като победител в риалити формата "Биг брадър”, карта на страната и започнал да се подготвя за път. На 3 юли стартирала обиколката му у нас.

"Преминах през Бургас, Варна, Калиакра, Добрич, Шумен, Преслав, Търговище, Велико Търново, Казанлък, Карлово, Ихтиман, Самоков, Сепарева баня, Банско, Гоце Делчев, Доспат, Пловдив, Стара Загора, Сливен. Имах страхотни преживявания, природата е удивителна. Хората ми помагаха и съм им истински благодарен, защото ме обсипваха с внимание и топлина”, каза Николай. Той е впечатлен от природата, на чието богатство дори мнозина българи изобщо не обръщат внимание.


Николай оставил колелото си единствено за 40 км, за да стигне до Рилския манастир. Реално 23 дни е пътувал единствено на велосипед. Върнал се изключително доволен обратно в Приморско и се зарича, че това няма да е последното му идване в България.

"Когато се върнах в Москва започнах да разбирам, че няма да забравя своето пътешествие. Благодарен съм на съдбата за предоставената възможност да видя тази удивителна страна България, богатата й природа, животните, птиците и рибите, някои от които са защитени видове. Радвам се, че срещнах хора, с които почувствах реално като близки роднини, със сходни проблеми и радости и които мога да наричам братя. От това на душата ми беше топло и спокойно в тази приказна страна”, каза Николай, искрено впечатлен от България.

Няма коментари:

Публикуване на коментар