понеделник, 3 октомври 2022 г.

ВНИМАНИЕ: Хотел Приморско Дел Сол лъжат по най-брутален начин (ДОКАЗАТЕЛСТВА)

Бях излъган по най-нахален и безскрупулен начин от уж сериозен и уж 5-звезден хотел. Става дума за Хотел Приморско Дел Сол, който се намира в Приморско.
 
Първо бях подведен от сайта на хотела, че той ще работи до края на септември месец. Предплатих капаро от 148.00 лева на 21.07.2022г., а на 05.09.2022г. платих останалата част от 343,84 лв., и разполагам с платежните нареждания към юридическо лице ХОМ КЕЪР ХОТЕЛС ООД. Сумата е платена за престой за двама души от 17-ти септември до 22-ри септември за 5 нощувки. Може да се провери, че съм ползвал, че съм ползвал три, а не пет нощувки.

Няколко дена преди 17-ти ми се обадиха от хотела и ми казаха, че са променили плановете си и ще работят до 20-ти септември и искаха да си променя почивката и тя да започне от 15-ти септември. Казах им, че нямам възможност и те обещаха, че на място ще ми възстановят парите за две нощувки (197 лв). 

Когато отидох тям на 17-ти септември ми казаха, че ще ми възстановят парите по банков път, но това и до днес 03.10.2022г. не се е случило. Така бях измамен от уж 5-звезден хотел. ВНИМАВАЙТЕ, СЛЕДВАЩИТЕ МОЖЕ ДА СТЕ ВИЕ!

д-р Николай Георгиев


Няма коментари:

Публикуване на коментар